اخبار رویدادها و نشست‌های موسسه مهرآفرین طلانگاران

شروع دوره مخراج کاری

به دنیای درخشان مخراج کاری خوش آمدید! آموزشگاه طلانگاران با افتخار اعلام می‌کند که چهارشنبه این هفته دوره جدید مخراج کاری را آغاز می‌کند. این فرصتی است برای کسب مهارت‌های لازم برای هنر کاربردی مخراج کاری جواهرات،  با ما همراه شوید تا در کنار مربیان مجرب و حرفه‌ای، هنر نشان و سوار کردن انواع نگین روی جواهرات را فرا بگیرید. این دوره با توجه به نکات استفاده از اساتید مجرب و متخصص، به شما کمک می‌کند تا در بازار کار رقابت کنید و برند شخصی خود را بسازید. پس از اتمام دوره، شما قادر خواهید بود خصوصیات انواع سنگ و نگین را شناخته و مهارت لازم برای سوارکردن آنها روی جواهرات را بیاموزید. پس از امروز، دیگر نیازی به مراجعه به کارگاه مخراج کاری ندارید. با هنر خود، جواهراتی منحصر به فرد و شخصی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره مخراج کاری آموزشگاه طلانگاران، با ما تماس بگیرید. منتظر حضور گرم شما هستیم!

آموزش مخراج کاری طلانگاران

اخبار و رویدادها و اطلاعیه های مهم و تاثیرگذار موسسه مهر آفرین طلانگاران  مثل ورک‌شاپ‌های آموزشی، وبینار و سمینارهای آموزشی، تاریخ برگزاری آزمون و سایر خبرهای موسسه جهت اطلاع و پیگیری علاقه‌مندان به صنعت طلا و جواهرسازی و فعالان مشاغل خانگی در این صفحه منتشر خواهد شد.

همچنین فراخوان‌های عمومی با موضوع آشنایی با رشته‌های مختلف طلا و جواهرسازی و مشاغل مرتبط.

در “فراخوان‌های آموزشی” چه مطالبی گفته می‌شود؟

از آنجایی که موسسه مهرآفرین طلانگاران از معاونت کارآفرینی وزارت تعاون و کار مجوز رسمی پشتیبان مشاغل خانگی را دارد به حضار در خصوص چگونگی اخذ مجوز مشاغل خانگی، “نحوه ثبت نام در سامانه حمایت از مشاغل زودبازده” و برخورداری از حمایت موسسه توضیحات لازم داده می‌شود.

در این گردهمایی‌ها اساتید و متخصصان حوزه زرگری و مشاغل خانگی توضیحات جامعی در خصوص نحوه فراگیری تخصص مورد نظر، بازار کار، نحوه راه‌اندازی کسب و کار، مراحل گرفتن مدرک، مجوز فعالیت، اخذ تسهیلات و سایر نکات لازم بیان می‌کنند.

علاقه‌مندان به یادگیری کسب و کار به صلاحدید گرداننده جلسه در حین برگزاری جلسه و یا در انتها می‌توانند نقطه نظرات خود را بیان نموده و صورت وجود ابهام، سوال و یا نیاز به راهنمایی خاص، سوالات خود را مطرح و پاسخ لازم را از استاد مربوط دریافت نمایند.

در این جلسات آشنایی پل‌های ارتباطی با راهبر شغلی، استاد درس و سایر مسئولین مربوط اعلام گردیده و شرکت کنندگان می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی اعلامی مشاوره جامع‌تری نیز حتی بصورت تعیین وقت حضوری دریافت نمایند.

موسسه مهرآفرین طلانگاران فرصتی را فراهم نموده است تا همگان بتوانند کسب و کار مورد علاقه خود را در حوزه طلا و جواهرسازی و مشاغل خانگی راه‌اندازی نموده و از طریق آن کسب درآمد کنند.

موسسه مهرآفرین کمک می‌کند تا کسب و کار خود را داشته و از زندگی لذت ببرید، با مهرآفرین طلانگاران زندگی زیباتر می‌شود.

برای شرکت در جلسات مشاوره موسسه طلانگاران همین حالا تماس بگیرید، گاهی فرصت‌ها زود از دست می‌روند.

ورک شاپ طلانگاران
ورک شاپ آموزشی طلانگاران
ورک شاپ طلانگاران3
ورک شاپ طلانگاران 2
ورک شاپ آموزشی