دوره ساخت طلا و جواهر (پيشرفته)

دوره ساخت طلا و جواهر پیشرفته چیست؟ چه آموزش‌هایی در دوره پیشرفته به هنرجو و کارآموز  یاد می‌دهند؟ مدت زمان دوره، هزینه آن چقدر است؟

شرح دوره ساخت طلا و جواهر پيشرفته

دوره-طلا-جواهرسازی-پیشرفته-طلانگاران

سرفصل های دوره

طلا و جواهرسازی یکی از قدیمی ترین، جذاب ترین و قابل احترام ترین رشته ها در صنایع دستی است.

در آثار بدست آمده از 35 هزار سال پیش در فلات ایران مصنوعاتی مانند گوشواره، دستبند، گردنبند و انگشتر پیدا شده است که دلالت بر قدمت این هنر در کشور عزیزمان ایران دارد.

گردش مالی و بازار مصرف زیورآلات نیز بازار مصرف بزرگی به وسعت تمام خانه های کره خاکی با گردش مالی فوق العاده زیاد است.

ظرافت، زیبایی، گردش مالی زیاد، بازار مصرف خوب و تضمین شده موجب شده است طلا و جواهرسازی یکی از مشاغل پر طرفدار در بین مردم باشد و افراد زیادی خصوصا جوانان تمایل به یادگیری این هنر صنعت جذاب داشته باشند.

موسسه مهرآفرین طلانگاران با توجه به رسالت کاری‌اش حمایت از مشاغل خانگی زودبازده و تمایل حوانان به یادگیری این حرفه پول‌ساز با استفاده از اساتید مجرب در آموزشگاه طلاسازی و طلافروشی طلانگاران آموزش رشته طلا و جواهرسازی مقدماتی و پیشرفته را راه‌اندازی کرده است

اقشار مختلف اعم از زن و مرد در هر گروه سنی می توانند پس از گذراندن  دوره های آموزشی و کمی خلاقیت  حتی در منزل کسب درآمد نمایند. تقریبا  زیورآلات تنها بازاریست که همیشه رو به پیشرفت است .

طلاسازی به ابزارآلات و تجهیزات کارگاهی آنچنانی ندارد، چون در این کلاس‌ها نحوه کار باکمترین امکانات نیز آموزش داده می شود. هنرجویان  پس از گذراندن “دوره ساخت طلا و جواهر پیشرفته” به سادگی قادر خواهند بود، تمام کارهای موجود در بازار از جمله، کارهای خلاقانه یا تلفیقی را، مثل همه  کارهای پرفروش همچنین،  کارهای سفارشی خاص را،  تولید کنند. 

همچنین در این موسسه علاوه بر آموزش مهارت با استفاده از اساتید حرفه اِی ، خدماتی مانند امکان معرفی به بازار کار، پشتیبانی رسمی و کمک در اخذ وام مشاغل خانگی ارائه می شود.

سوالات متداول

بله. گواهي از بنياد کسب و کار دانشگاه علم و فرهنگ صادر مي شود.

دانشجويان دانشگاه علم و فرهنگ 25 درصد تخفيف دارند.

به پايان رساندن دوره ساخت طلا و جواهر مقدماتي

واتساپ
توییتر
لینکدین
واتس آپ
آموزشگاه طلاسازی و طلافروشی طلانگاران