وام مشاغل خانگی طلانگاران

وام-مشاغل-خانگی-طلانگاران

وام مشاغل خانگی با آموزشگاه طلانگاران

آموزشگاه طلانگاران با توجه به نیازهای روزافزون جامعه و تلاش برای حمایت از کارآموزان و توسعه مشاغل خانگی، خدمات جدیدی را در زمینه دریافت وام مشاغل خانگی ارائه می‌دهد.

چرا وام مشاغل خانگی؟

مشاغل خانگی نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند. این مشاغل با ایجاد فرصت‌های شغلی، کاهش بیکاری و افزایش درآمد خانوارها می‌توانند به بهبود شرایط اقتصادی کمک کنند. وام مشاغل خانگی می‌تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را با هزینه بسیار کمتر نسبت به سایر فرصت‌های شغلی راه‌اندازی کنید یا آن را گسترش دهید.

کاهش هزینه ها با مشاغل خانگی

شما وقتی مجوز کسب و کار خانگی داشته باشید دیگر نیازی به پرداخت هزینه رهن و اجاره، نخواهید داشت، علاوه بر آن با حذف هزینه تردد در شهر از این منظر نیز در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

علاوه بر موارد فوق و شاید هم مهم‌تر از آنها اکثر مشاغل خانگی از معافیت مالیاتی نیز برخوردار هستند!

چگونه می‌توانیم کمک کنیم؟

ما در طلانگاران، با توجه به تجربیات گسترده خود در زمینه آموزش و توسعه مشاغل، و همچنین داشتن مجوز حمایت از مشاغل خانگی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌توانیم به شما کمک کنیم تا سریعتر وام مشاغل خانگی را دریافت کرده و کسب و کار خود را گسترش دهید. ما با شما همراه خواهیم بود در تمام مراحل، از اخذ مجوز کسب و کار خانگی، آماده‌سازی طرح تجاری تا مراحل نهایی دریافت وام.

تماس با ما

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی دریافت وام مشاغل خانگی با طلانگاران، لطفا با ما تماس بگیرید. ما با شادی منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم،

ما در طلانگاران با شماییم با آموزش کاربردی طلا و جواهرسازی، فروشندگی طلا و جواهرسازی، طراحی طلا و جواهر، آموزش صنایع دستی، کمک به دریافت مجوز مشاغل خانگی و تسهیل در دریافت وام مشاغل خانگی ، تا بتوانید با راه‌اندازی یک کسب و کار آبرومند زندگی شادی را شروع کنید، همین امروز با ما تماس بگیرید و از این فرصت‌های بکر استفاده کنید.

جهت دریافت وقت مشاوره حضوری با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۳۸۶۹۷۹ در تماس باشید.

برای دیدن دوره‌های آموزشی طلانگاران اینجا کلیک کنید.

فیس بوک
توییتر
لینکدین
واتس آپ

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر

زمان منتظر کسی نمی‌ماند

فرصت‌ها در گذرند، با ثبت نام در موسسه مهرآفرین طلانگاران و گذراندن یکی از دوره‌های طلا و جواهرسازی و یا مشاغل خانگی کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید.
زندگی با عزت

پست های اخیر

مقالات ویژه